Todays charm

Hejhej!
Stressig dag idag, som alla andra dagar då med andra ord. Nej, kanske inte riktigt, men aja. Hinner typ inte ens skriva men det gör jag ändå. Så snäll är jag. Ska äta nu vid sextiden, sen byta om, plugga en liten stund och sen dra till dansen. Ska bli skönt att få göra nåt kul. Jag hatar verkligen måndagar! Stressigt, jobbiga lektioner mm.. Fick tillbaka mina två prov som jag hade kämpat så för. På NO-provet hade jag satsat på ett VG pch kammade hem ett VG+, känner mig supernöjd! SO:n, EU ni vet, ett fint MVG. Två fina betyg på en dag, det var dagens charm. Men det var såklart jättehärligt, jag älskar den känslan!

Speaking of känsla, vill ni kanske ha ett videoinlägg snart? Ja, jag vet, det var längesen. Men jag ska göra ett snart, jag vet att Sanna i min klass brukar gilla att kolla på dem, hehe :)
Önskar att jag hade mer tid.. ♥
Puss & Kram,

Kommentarer till inlägget:

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0