Nu ska den testas!

Hejsan!
Japp, jag lever faktiskt. Har bara tagit det lugnt idag, så det har inte blivit så mycket bloggande, tråkigt förstås. Har varit ute i skogen och plockat svamp- igen. Det blir varje helg, haha! Åkte till Ica Maxi sen och handlade mat med familjen. Köpte tandkrämen Pepsodent White Now, så den ska testas ikväll :)

Vet inte vad jag ska säga mer.. Ringde till min prao-plats igår, fixade med lite detaljer. Ska in till stan nu på tisdag och prata lite med dem, så på tisdag får ni veta, hehe. Ska även shoppa lite, hade ju SO-prov igår, (som förresten gick kanon), och NO-prov på tisdag, så tisdag eftermiddag ska jag belöna mig med lite shopping! Kul!


Puss & Kram,

Kommentarer till inlägget:

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0