Musiktips #26

Hallå!
Kommer ett musiktips, faktiskt låten som vi dansar till på showdansen. Riktigt bra! Tisdag idag, och idag börjar faktiskt en rad med bra teveprogram. Idol på fyran klockan åtta är ju nästan ett måste, sen klockan nio börjar ju Andra Avenyn på ettan. perfekt att jag har sovmorgon imorgon!

Men i alla fall, musiktipset var det ju:

Timbaland- The way I are

Försöker att köpa en Jofama by Kenza- jacka, den nya alltså, och det går sådär. Har ringt runt till 4 butiker som ligger nära mig, och ingen kommer få i den! När jag hade bestämt mig för att beställa från Chique, ja, då tog den slut! Men kollar varje dag, den kommer till Nelly också va? Jag ska fasiken ha den där jackan, vi åker ju till Göteborg vecka 44, så där kanske den finns. Men jag vill ha den nu! Ringde också till en butik där jag vill praktisera, men jag berättar när allt är klart. Imorgon får vi platserna som skolan har att erbjuda, så jag ska kolla in dem också :)
Måste lägga på ett kol om jag ska hinna med allt innan åtta, kläder, skolböcker mm..
Puss & Kram,

Kommentarer till inlägget:

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0