Lite planer för..

Hejsan!
Sitter och lyssnar på låten vi ska dansa till, gårdagens musiktips ni vet? Yes, det är det jag gör. Har pluggat mellan fem och kvart i sex, och sen halv sju till sju. Ska ju ta mina första sprutor imorgon så då blir det inte så mycket pluggtid, ja, lite blir det ju i alla fall, men inte lika mycket som idag. Så imorgon blir det nog sen uppdatering, tråkigt jag vet!


Åt dethär i kväll, makaroner med ost och två klippta skinkskivor. Jättegott faktiskt, testa själva! Får väl skriva lite om torsdag fram till tisdag..

Torsdag: Första injektionen på sjukhuset, sen blir det plugg och blogg!
Fredag: Vanlig skoldag med SO-prov, sen på kvällen är det KFUM med bäääjbbsen <3
Lördag: Allmän slappdag.. Måste ladda tills nästa prov!
Söndag: Slappdag, öva lite till NO-provet.
Måndag: STUDIEDAG! Går åt till NO-provet, sen på kvällen är det dans.
Tisdag: NO-provet, ska in till stan sen och belöna mig med lite shopping och.....

Fixa med min praoplats i stan. Vi fick platserna som skolan har att erbjuda, och det var eventuellt en som kanske var intressant, men jag tar nog den jag har fixat i alla fall. Berättar när allt är klart, jag lovar hehe :)
Idol ikväll ♥
Puss & Kram,

Kommentarer till inlägget:

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0