Jag är lite dum

Hejsan!
Har precis kommit hem från dansen och sitter här och klunkar lite vatten, men inte för att jag är törstig egentligen. Nej, en helt annan anledning faktiskt. Tog ett päron nu när jag kom hem, och allergiker som jag är borde jag ju inte ha gjort det. Men äsch, jag äter kanske päron/äpple en gång varannan månad typ. Så jag bev sugen, och direkt började det klia i halsen och då är det massor med vatten som gäller. Det har nästan gått över nu :) Nackdelen är väl att man måste pinka inatt, haha!

Imorgon drar jag en sväng till stan och fixar med min prao-plats och shoppar lite. Ska byta ett linne jag köpte på H&M till lite annan skit, undies, kanske nåt linne? Och en mysig höstig kofta eller en skjorta också, nåt sånt :)
Puss & Kram,

Kommentarer till inlägget:

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0