Fredagsmys

Hejsan!
Håller på att ladda upp videoklippet nu, så ni får faktiskt vänta tills imorgon, det tar ju en hiskelig tid. Lyssnar just nu på Rix Fm lite granna och gör ingenting. Ska göra ganska mycket skolarbete i helgen, engelska mestadels, lite SO och kanske franska. Får se vad det blir..

Nu ska jag nog kolla på en film och äta nåt onyttigt! :)
Puss & Kram,

Kommentarer till inlägget:
Postat av: Emma

ville bara säga att headern är över inläggen, när jag kommer in här och ska kommentera så ser jag dubbla inlägg, kommentarsfältet & akriv spalten igen!



man måste trycka på ditt arkiv och dylikt för att kommentera, själva bloggen har liksom "låst" sig, du kanske borde fixa det? =)



jag har en annan webbläsare: firefox! kanske lite annorlunda där?



tänkte så vdu vet, kanske inte bara jag som har det problemet på din blogg!



ha en bra dag :)

2009-09-05 @ 13:41:06
URL: http://emstaar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0