Dvd, vadå blue-ray?

Hej!
Har varit ute i skogen, vi drog nästan direkt när vi kommit hem från stan, så ja, det blev inte så mycket tid över till att blogga. Hittade faktiskt lite svamp även idag, kul kul kul! Köpte ett par jättesnygga jeans från Bikbok, vet inte om jag har berättat om mina svårigheter med jeansen där? I alla fall, jag kan inte ha XS och S blir alldeles för stort. Men dem här jag köpte idag var i tumstorlekar så det var ju jättebra. Visar imorgon :)

Anyway, vet inte om ni kommer ihåg att jag sa i videoinlägg nummer 2 att vi hade hyrt "I taket lyser stjärnorna", men ja, det hade vi i alla fall. Satte in den i dvd-spelaren som vanligt, den laddar vääääldigt länge och tillsist kommer det upp en ruta, "bad disc". Jaha tänkte jag, den är väl lite repig, då brukar den rutan komma upp, så jag provade att spola vatten och tvål över den, det brukar alltid funka. Satte in den igen, samma ruta. Jaha, prova med lite mer tvål och inget vatten. Provar en tredje gång. Nepp. Mamma säger i skämtsam ton, du, vi har väl inte fått en Blue-ray, haha? Tar ut skivan och kollar, jodå, mycket riktigt, det står blue-ray. Vi har alltså fått fel skiva! Inte konstigt att den totalvägrade att gå igång, haha! Vi ska se filmen idag istället- på dvd!
Puss & Kram,

Kommentarer till inlägget:

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0