Veckan "to do"

Hello igen!
Tänkte skriva ihop en liten "veckans happening", eller "veckans to do". En hel del faktiskt. Det är ju som sagt höstlov den här veckan och det är bannemig riktigt skönt! Riktigt mycket!

Måndag: Jag ska göra mycket på mitt scrapbooking-album, framsidan är helt klar nu! På eftermiddagen ska mamma och jag hämta mina glasögon och hennes linser, fika lite och gå till en garnaffär.
Tisdag: Då blir det Johanna för hela slanten, vi ska gå till en kinarestaurang och luncha ihop och sen får vi se vad som händer mer. Kul!
Onsdag: Absolut ingenting, ska bara blogga en massa, sova, äta och scrapbooka!
Torsdag: Allergimottagningen på förmiddagen, ta ut pengar till fredag.
Fredag: GÖTEBORG HELA DAGEN, INGET BLOGGANDE! :)

Det är väl ungefär det som händer nu i veckan, sen dyker det väl säkert upp lite annat oplanerat :)

KRAM!
Puss & Kram,

Kommentarer till inlägget:
Postat av: sanna

Hej jag såg att du hade köpt kenzas jacka... asso den hon har designat, vart köper man dem och hur mkt kostar den med skärp? Sanna

2009-10-25 @ 22:51:04
URL: http://kasanna.blogg.se/
Postat av: Sofia

hej.

känner bara att jag är tvungen att slänga in en kommentar. jag kollar din blogg nästan varje dag och tycker att den är jättemysig. har gjort detta nja, en månad tillbaka. ville bara att du skulle veta att det du skriver är kul att läsa, och att du har en underbar klädstil! you go girl! kram.

2009-10-25 @ 23:04:38

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0