Today´s outfit

Hejsan!
Har kört på tråkiga kvällsinlägg hela veckan, jo, jag vet, är medveten om det. Men det blir så om man har ett franska-prov att öva till. Måste hålla mitt MVG det här året också, och då krävs det lite mer pluggande till prov och läxförhör. Men jag vill ju. Jag vill lära mig franska. Jag vill kunna tala det lika bra som jag talar engelska. Så då krävs det att man ligger i!

DAGENS OUTFIT:

♥ Ljusa jeans, BikBok
♥ Stor oversize t-shirt H&M
♥ Svart linne, H&M
♥ Smycken, klocka Guldfynd, lite silversmycken..

Ska se S.O.S Gute om cirka en halvtimma. Jag älskar att se bilder från Gotland. Det väcker en längtan..
Puss & Kram,

Kommentarer till inlägget:

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0