Snart min!

Hejsan!
Vet inte om någon har listat ut vad jag blev så hemskt glad över? Hehe, jo, nu ska vi få veta! Jag klickade in på Chique.se, och äntligen så hade Jofama by Kenza skinnjackan kommit in. Den nya ni vet, bikermodell, fint skinn, bälte i midjan, dragkedjor vid ärmslut, effektfulla nitar och ett vackert blommigt foder? Japp, jag har nu äntligen klickat hem den i storlek 34, det blir nog jättebra. Snart är den min! Snart, snart :)






Jag längtar!
Snart..... :)

Kenza 3 Biker Jacket SEK 1995, Jofama - NELLY.COM

Video lånad från Nelly.com :)

Puss & Kram,

Kommentarer till inlägget:
Postat av: Anonym

sjukt vacker blogg & du är lika så, hihi :)

2009-10-14 @ 21:04:37
URL: http://aliciasiverman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0