Höststickat

Hej!
Håller just nu på att ladda upp ett videoinlägg på Youtube, men det tar ju sin lilla tid förstår ni så jag tänkte att jag får nog skriva ett inlägg innan också. Visar den stickade tröjan i hemskt material som jag köpte i lördags... NU! Det blev lite Peter Jihde där, haha. Idol 2009 fortsätter... NU! :)


Svart stickad från H&M, 199 kr :)


Men som sagt, det kommer upp ett videoinlägg ikväll, kan nog passa med det efter min dans. Efter klockan åtta då alltså. Eller om det hinner bli färdigt till halv sju, men det vet man aldrig!
CHANGE OF PLANS! Hade gjort ett för långt, ni får se en kort bloopers till videoinlägget istället. Det kommer ett riktigt senare i veckan!
Puss & Kram,

Kommentarer till inlägget:

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0