Home sweet home

Hejsan!
Vi kom hem lite innan åtta igår, men då skulle jag göra mig en omelett och sen titta på Idol. Så det blev faktiskt inget bloggande. Men det blir extra mycket idag istället! Jag köpte faktiskt en hel del igår, men jag ska strax ta kort på det och sen visa er i eftermiddag. Hittade inte riktigt allt som jag skulle köpa, men så är det ju. Jag ska kolla i Jönköping under mina prao-dagar hela nästa vecka.

Men då får ni se shoppingen i eftermiddag så får vi se om det blir något videoinlägg framöver, kanske redan ikväll? Vi får se, vi får se..
Puss,

Kommentarer till inlägget:
Postat av: sanna

tacktacktack ska kolla upp, måste ha skin jacka min e sönder:P

2009-10-31 @ 14:16:10
URL: http://kasanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0