Gårdagens sminkning

Hej!
Lördag idag, min absoluta favoritdag. Har sagt det innan, men vem gillar inte att man både får sova på morgonen och vara uppe på kvällen? Alla typ.

Känns som att jag har försummat bloggen lite på sistone, och det ska det absolut bli ändring på! Jag tycker fortfarande att det är kul att blogga, hoppas att ni tycker om bloggen :)
Lämnade in min kära Thomas Sabo-berlock igår, och jag får tillbaka den lagad eller en helt ny om cirka 2-4 veckor. Lång tid! Men det är väl lika bra. Köpte även en ny fin petrolfärgad tröja som typ hängde lite där fram. Svårt att förklara hur den ser ut, visar sen! Lämnade även tillbaka tröjan från H&M. Den var inte bra!


Puss & Kramis,

Kommentarer till inlägget:

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0