Ett himla slit

Hejsan!
Har precis slängt in en pizza från Ica i ugnen, ni vet den där kebab? Måste äta tidigt för jag ska ju iväg på dansen sen, och efter det är det Färjan 3. Har slitit och kämpat med att få ut min jobbiga näspiercing, jag har haft en sån med en liten kula så att den inte ska åka igenom. Det var skit. Men vi fick ta en avbitartång och knipsa av den, så nu är den ute i alla fall. Fick i en riktig nu, en sån som typ är lite svängd och mycket tunnare. Bättre!

Ska köpa två nya i Göteborg nästa fredag hade jag tänkt. För övrigt pluggar jag till franskan och ska strax äta min pizza. Det är typ det som händer :)
Puss & Kram,

Kommentarer till inlägget:

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0