091012

Hallo!
Försökte skriva ett inlägg redan vid halv åtta, men ja, datorn låste sig. Det blev en lila färg över skärmen (förövrigt en väldigt fin lila färg), så det var bara att stänga av datorn.. Tur att det inte hände när jag skrev på mitt stora religionsarbete på cirka 3 sidor, då hade jag faktiskt dött! Typ. Nästan. Sparar typ efter varje mening, min datorn är lite oberäklig. Sen kom jag inte ens in på blogg.se, då var det nästan lite damp. Blä! Hatar måndagar..  Jag är lite som katten Gustav, haha, hatar måndag+ormar, fast han hatar väl spindlar? Anyway :)

Pluggar som sagt ganska mycket, och likadant blir det imorgon. Men så är det! Sista året, sen är det gymnasiet som gäller. Har kollat på en skola på Gotland. Kan ni tänka er det? Ganska många mil mellan mitt lilla samhälle och fina Gotland. Vi får se vart allting leder..
Puss & Kram,
(Shit vad det segar, kan inte ens få upp underskriften..)

Kommentarer till inlägget:

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0