Your questions!

Hejhej!
Nu tänkte jag svara lite på dem fem frågorna som har kommit in, inte sådär överdrivet många direkt, men ja, jag svarar på dem som har kommit in i alla fall :)
Here we go!

- Vad vill du gå på gymnasiet? Några aningar/funderingar?
Svar: Oj, oj, om ni bara visste hur mycket jag funderar på detta. Det går inte en dag utan att jag tänker på det, velar, undrar, hoppas och tvekar. Det känns som att jag är på god väg att bestämma mig nu, men usch vad svårt det är egentligen! Men det blir förmodligen Samhäll-Språk, det känns som att det är en bra linje för mig som är intresserad och duktig i språk. Jag älskar språk! Är lite inne på Samhäll-Ekonomi också, så på onsdag ska jag åka till en skola i Jönköping och kolla in linjen. Även Naturvetenskap ligger ganska nära, men jag tror faktiskt att det blir Samhäll-Språk på Per Brahe-gymnasiet i Jönköping!

Vart vill du bo om du inte bor där du bor nu?
Svar: Om jag sa såhär, jag vill inte bo där jag bor? Haha, låter kanske konstigt, men jag är sjukt trött på min lilla halvsovande håla. Jag är, kommer vara, har alltid varit en storstadstjej. På sportlovet i februari ska jag i alla fall åka hem, till Stockholm ♥

Skulle du kunna tänka dig att färga håret blont?
Svar: Haha, ja faktiskt. Jag vill vara blond! Och då snackar vi inte platinablond, nästan grå i håret, utan en fin mörkblond eller askblond nyans.

Vad ligger du på för betyg nu i 9an ? Tycker du 8an var jobbigare än 9an?
Svar: Ungefär hälften MVG, hälften VG. Inga G eller IG. Nej, jag tycker absolut inte åttan var jobbigare än nian. Faktum är att åttan var en rätt så go årskurs. Och ni som inte tycker det, vänta då till nian! Mycket läxor+prov= NIAN!

Hur många besökare har du om dan?
SVar: Oj, det är nog en riktigt intressant fråga. Om jag säger såhär, jag är absolut inte en av storbloggarna, som tex, Kenza, Foki och Kissie, men jag har tillräckligt många besökare för att driva bloggen vidare. Spelar det egentligen någon roll? :)

Yes, det var dem frågorna som kom in! Och ni fick ni era svar!
- Tycker ni om när jag kör "fråge-veckor" ?
Puss,



Kommentarer till inlägget:

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0