Vad sjutton hände?

Hejsan!
Ska börja med att ge gårdagens avsnitt av Andra Avenyn en riktig ris! Alltså, vad sjutton hände igår egentligen? Julen fullkomligt EXPLODERADE i programmet! Alla betedde ju sig som att det var den 23 december eller någonting! Bara på en gång, herregud vad fort det gick! I förra programmet var det ingenting som hade med julen och göra, och nu.. ja, det var ju helt sjukt egentligen. Konstigt.

Slutade klockan ett idag, bara tre timmar i skolan, från 10-13, det är en aning skönt kan jag ju säga, hehe! NU tror jag faktiskt att svininfluensan har slagit till i skolan, det är relativt många som är hemma och har feber, halsont, muskelvärk, magvärk med mera och det är ju solklara sympton för svininfluensan tyvärr. Usch, jag har riktig bacillskräck. Vill börja ta med mig handsprit till skolan, men det kanske är lite överdrivet? :)

Ni som inte tittade på mitt videoinlägg igår; jag har en frågevecka fram till nu på söndag, den 22 november. Det går bra att ställa frågorna till vilket inlägg ni vill. Så det är bara att fråga på! :)
Puss,

Kommentarer till inlägget:
Postat av: Anonym

va vill du gå på gymnasiet? några aningar/funderingar?



vart vill du bo om du inte bor där du bor nu?



skulle du kunna tänka dig att färga håret blond?

:)

2009-11-18 @ 15:58:33
Postat av: Anonym

hur många besökare har du om dan? :)

2009-11-18 @ 16:47:54

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0