Smyckes - look

Hejhej!
Hoppas att alla mina läsare har haft en fin tisdag idag. Själv började jag dagen med att gå upp strax innan sju (huh), drog till skolan och var där till kvart över ett. Sen åkte jag och pappa till sjukhuset och idag fick jag min sista spruta för gräs och bland dem sista två för katt.

Lite smycken jag har haft på mig idag:

Fin ring från Guldfynd, konfirmationspresent från mormor.

Klocka, också från Guldfynd.



Mitt fina Thomas Sabo- berlockarmband ♥

Naturlig i håret idag. Gick och la mig med blött hår och fick ganska fina lockar :)

Nej, nu ska jag nog kolla på en film eller något!
Puss´n Kram,

Kommentarer till inlägget:

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0