One Tree Hill fan?

Hejsan!
Söndag idag, jag som brukar hata söndagar! Nu känner jag mig faktiskt helt okej med att det är söndag, jag är glad idag! Vet inte riktigt varför, men lite omväxling från den vanliga "jag hatar söndagar"- ångesten är verkligen inte helt fel. Jag skulle precis spela in ett videoinlägg när kameran dog så det får ni se i eftermiddag istället. Nu på morgonen har jag bara kollat på One Tree Hill typ, har hittat en jättebra sida där man kan se alla avsnitt från säsong 5, 6 och 7. Just nu kollar jag på början av säsong 6. Lite dålig bildkvalite kanske, men riktigt bra sida ändå när man kan kolla på avsnitten utan att någon ruta kommer upp, typ, "du är inte en amerikansk medborgare", eller något i den stilen. Än har jag inte sett skymten av en sån, och det är förstås super!

Jag länkar till sidan här, man kan även se Gossip Girl och lite annat:
http://one-tree-hill-episodes.com


Men videoinlägg i eftermiddag då, som sagt :)
Puss,

Kommentarer till inlägget:

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0