Måndags-outfit

Hejhej!
Måndag igen, en ny härlig vecka har börjat. Vecka 48 med andra ord. Nästa vecka är det även dags för mig att ta den berömda svininfluense-sprutan. Får inte ta min vanliga vaccination då, men det är ju så det blir. Känner att jag ändå vill ta svininfluense-sprutan "just in case"!

DAGENS OUTFIT:





Idag kör jag på:
♥ Tröja från Ginatricot (mammas)
♥ Leggings, Lindex
♥ Gråa knästrumpor, Kappahl, [relativt nya]
♥ Lite smycken, tog av mig dem sen!

Vi hade ett nationellt prov i svenska idag, eller ja, mest för att öva inför det riktiga som är innan sportlovet, vecka sex med andra ord. Är helt stel i nacken, skrev oavbrutet i 80 minuter. Helt otroligt, eller hur? ;P
Puss,


Kommentarer till inlägget:

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0