En händelselös/rik dag?

Hejsan!
Måndag idag och vi går in i en ny vecka, vecka 46 med andra ord. Inte långt kvar till jul och nyår då. Det blir ju.. 6 veckor kvar? 7? Ja, nåt sånt i alla fall!

Ja, idag händer det nog inte sådär hemskt mycket tror jag inte, ska på dansträning ikväll klockan sju. Vi tränar hårt nu, igår fick vi reda på att den 28-29 december ska vi medverka i en typ julshow med alla dansgrupper inom SV. Och sen är det uppvisning här hemma den 30:e. Det blir nog jättekul tror jag, det är roligt att ha lite annat att tänka på också. Det är två föreställningar på lördagen, klockan 15.00 och 18.00 och sen en på söndagen, 14.00. Så då vet ni ju faktiskt hela schemat. Ska äta nåt gott innan jag drar iväg ikväll, och sen när jag kommer hem ska jag kolla på Ullared, haha, det programmet är faktiskt rätt bra!

Imorgon har jag även min allergivaccination 08.30-10.00.
Ska ha min klasströja imorgon, idag glömde jag helt bort det!


Puss´n Kram,

Kommentarer till inlägget:
Postat av: Tess

Hejsan! :)



Jag har just nu en Veckans Blogg-tävling på min blogg, så nu letar jag efter roliga, intressanta bloggar som vill vara med och tävla. Det hade varit kul om du vill vara med! Du kan anmäla dig i detta inlägget:



http://tesswaltenburg.blogg.se/2009/november/veckans-blogg-v-46.html



Kram, Tess

2009-11-09 @ 21:38:10
URL: http://tesswaltenburg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0