Det gjorde min dag

Hejsan!
Lyssnar på Kent nu igen, jag har mina perioder, hehe! Ibland kan det gå flera dagar, och sen får jag typ attacker och måste lyssna varje dag. Nu kör jag mest "Mannen i den vita hatten- 16 år senare". Riktigt bra. Tack gode gud för Spotify! Och ja, jag kan måla naglarna i rosa färg och även manikyr och jag lyssnar på Kent :)

Vet ni vad som gjorde min dag? Det var det bästa på länge, vilken känsla alltså! Jag skulle gå till tåget och när jag kommit ut utanför Synsam där jag praoar så hände det något magiskt. Jag trodde först att det var typ damm och smuts som yrade omkring i luften eftersom det håller på att renoveras på gatan, men sen upptäckte jag det bästa på så oerhört länge. Det var snö... VILKEN KÄNSLA!

I alla fall, nu när jag har snackat om känslor och massa djupt så hände det även en annan rolig sak när jag väl satt på tåget som tog mig hemåt. Dem ringde från Moderna Smycken i stan och berättade att min berlock som dem hade skickat iväg på reklamation nu hade återvänt! Ska hämta den imorgon tänkte jag! Imorgon blir det även att jag ska luncha med Anna på Shang Hai. Yummi!
Det blev ett ganska långt inlägg med bara text, haha. Ikväll så ska ni även få se klasströjan som våran klass beställt. Kul va? :)
Puss,

Kommentarer till inlägget:

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0