11 / 11

Hejsan!
Idag är det den elfte november 2009. Och vet ni vad det innebär? Jo, det är bara två månader tills jag fyller 16 år den elfte januari! Eller så kan man se det såhär, idag fyller jag 15 år och tio månader. Grattis till lilla mig då med andra ord, hehe. Ni kanske undrar varför jag ibland skriver "elva" med bokstäver och 15 med siffror? Jo, ska man vara korrekt i det skrivna svenska språket så ska man skriva ut siffror mellan ett-tolv, alltså aldrig skriva 1 eller 9, 12 osv. Det ska jag bättra mig på när jag bloggar! *MVG i svenska* Yes!

Men i alla fall, meningen med det här inlägget hade jag tänkt att det skulle vara att visa dagens outfit, så jag får väl trycka på uppladdningsknappen och visa bilderna :)




Skinnjacka från Jofama By Kenza
Jeans, Ginatricot
Klasströjan!
Reflex, Rosa Bandet
Smycken, ej bild, Thomas Sabo, klocka Ur & Penn och öronhängen mm.


- Visst är jag söt idag? :)


Köpte FRIDA också!

Men där fick ni ett långt inlägg+ dahens outfit, kul va?! :)
Puss & Kram,

Kommentarer till inlägget:
Postat av: TigerCarro

Hej! Jo faktiskt! Jag brukar också ha storlek 39 oftast men dom här var stora 38:or! Skulle tro att dom passar dig med =)

2009-11-11 @ 19:51:58
URL: http://tigercarro.blogg.se/
Postat av: Ebba

Du borde valt en annan outfit till jackan ;P

2009-11-18 @ 17:17:27
URL: http://ebbaslovelife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0