Sommarshopping








Hallå!
Hejsan därute i sommarvärmen, eller ja, förhoppningsvis. Jag sitter här i bikini och shorts och bloggar lite. Har solat en hel timma idag, hoppas att jag kan bli lite brun i alla fall. Bara lite? Här ser ni linnet jag köpte igår, ett svart ribbstickat med virkad rygg, hur snyggt?! Det tyckte jag om, så det fick följa med hem, plus den fina bikinin från Ginatricot den också, med engelska flaggan på, coolt!  Jag gillar bikinitrosor med knyt, det är fint!

Förövrigt så tänkte jag att jag skulle gå fram till kiosken en sväng, kanske köpa några goda popcorn? Jag är inte sugen på godis idag.. :)
Puss & Kram,

Kommentarer till inlägget:

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0