Sol & glass

Hej!
Solen skiner och det är verkligen stekhett utomhus! Jag tog en liten paus i solandet och gick in till datorn istället, det är ändå ganska skönt att vara inne lite en sån här dag. En slapp söndag med typ godis, dricka, köttfärspaj och glass. Det är nog vad denna dagen kommer att bjuda på tror jag. Eller ja, typ.

Såg att det inte var något One Tree Hill- avsnitt ikväll vid sex, usch vad tråkigt! Jag vill se! Om man ska summera Robinsson igår så tycker jag att helt fel person vann. Det skulle ju varit Jarmo! Eller Anna, om jag hade fått välja mellan de 4 som skulle utses till 2. Så det var synd.. Men jaja :)
Puss & Kram,

Kommentarer till inlägget:
Postat av: :)

heej undrade om du kunde svara på 3 frågor !? :D

1. Kan du visa nåra bilder på dina kompisar ? :D

2. HUr många beöskare har du i genomsnitt om dan ?

3. Vilket ämne är du duktigast i, i skolan ? :)

4. Vad är ditt favvoprogram ? :D

2009-05-31 @ 22:59:42

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0