Shopping 20/5 2009









Hallå!
Resultatet av shoppingen fick ni här ovan precis:

Ett par korta balla shorts från H&M, runt hundringen.
Vitt linne med snygg rygg från JC, 129 kr.
På H&M hade man fått hem att det var 3 betala för 2 på underklädesavdelningen, och det var jag inte sen att utnyttja! Det fina korallröda setet fick följa med hem+ dem gråa trosorna som jag fick gratis!

Senare i eftermiddag tänkte jag skriva receptet på min "kladdiga chokladkaka", det var visst någon som undrade. Kanske börjar pyssla med designen på bloggen, nu är jag lite trött på den. Förslag på fina färgkombinationer? Korallrött är ju ganska fint... :)
Puss & Kram,



Kommentarer till inlägget:

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0