No inspiration

Hej!
Dålig uppdatering idag, jag vet inte vad det är med mig alltså.. Jag är helt off idag, har inga ideer till inlägg alls idag, men det är väl så det blir ibland. Det brukar faktiskt inte vara så, men ja, någon gång blir det väl så för alla bloggerskor antar jag. Har lyssnat på 17 år med Maggio, sjukt bra låt det där. Jag lyssnar inte på så många svenska artister, men jag gillar Veronica. Hon är cool!

Jag vill härifrån. Jag är så sjukt trött och uttråkad på mitt lilla samhälle, det suger rent av. Det finns verkligen ingenting att göra, det enda vi har är ett Konsum, en kiosk och ett bibliotek. Typ. Jag ska ju för fasiken leva i storstädernas stress, gå på stan varje dag, sitta på något mysigt utecafé, åka tunnelbana- om jag bodde i Stockholm förstås. Istället går jag fram till biblioteket, hämtar en pizza från pizzerian, okej det har vi också, jag GÅR till en skola med a och b- klasser. Inte mer. Det är mitt liv. Jag längtar tills jag kommer härifrån, tills hela min familj+vänner kommer härifrån (om de gör det förstås), då har jag inget mer att hämta här. Ingenting mer. Då är det äntligen slut. Vissa dagar trivs man i ett litet samhälle, vissa dagar=tummen ner.
 It goes up and down..
Puss & Kram,

Kommentarer till inlägget:
Postat av: Anonym

jag bor i stockholm och det krävs så jävla mkt av en här alla tittar ut en hur man ser ut och hur man är och det e så jävla mkt med alla människor, det finns så jävla många olika kompisar hit och dit.. och ibland önsakr man bara att man kom typ till kiruna ahha... men jag fattar dej det e nice i stan ! =D

2009-05-17 @ 20:28:00

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0