Mycket att göra

Hej!
Är på ett strålande humör, trots att vädret inte verkar dela mitt humör riktigt. Den här helgen kommer att bli så superbra, jag känner det på mig! Imorgon är det general-repetion för konfirmationen på söndag. Vi ska bland annat öva på hur vi ska stå och gå och sådär. Vårt drama förstås, och sedan mitt och ett par andra tjejers special-uppträdande. Men det kan jag tyvärr inte avslöja något om- än, om någon av familjemedlemmarna går in och läser är det kört. Men jag berättar så fort jag kan på söndag!

Jag kommer ha så sjukt mycket att göra hela helgen, men det är bara roligt! Jag gjorde religions-provet idag också, det gick verkligen superbra, så det blir nog ett bra betyg hoppas jag. Jag var lite orolig när andra klassen sa att provet var ganska svårt, men mina vänner sa såhär: -Har det någonsin gått dåligt för dig på ett prov. Nej, såklart inte, men om jag får G ser jag det som ett dåligt betyg. Snacka om press..
Yes, nu ska jag inte bli på dåligt humör. Ikväll blir det Talang 2009, kul!
Föresten har det åskat något fruktansvärt här!

Det var någon som ville ha en frågestund i bloggen, visst. Skicka din kommentar till detta inlägget, jag ska svara på så mycket jag kan- och vill och inget allt för personligt förstås.
Puss & Kram,

Kommentarer till inlägget:
Postat av: Anonym

thank you ! =D

1.Vad heter dina bästa kompisar ? :D

2.Har du pojkvän just nu ? :)

3.Du verkar inte ha nån hobby som du likosm tävlar i om du förstår, typ fotboll/simning/fridrott lr teater lr liknade och då undar jag ahr du hållit på med nån hobby som du likosm visat upp ? :P

4.Kan inte du berätta saker somm du vet man inte vet, typ vissa har såhär: detta vet visste du itne om elin ahah, och typ berätta såhär konstiga vanor haha om du fattar ?? =D om du tycker nån e jobbig att svara på så skit bara i den =D

2009-05-09 @ 11:26:37

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0