My berlocks


Hej!
Ett jäkla tjat om alla berlocker hit och dit, eller? Men dem är ju så sjukt fina! Jag köpte den röda skon igår tillsammans med den svarta masken. Och sen fick jag ju palmen och bokstaven i söndags. Plus skon som är inlämmnad för reperation, ni vet den svarta klackskon, fast inte pumps. Hoppas att jag får den hemskickad strax.

Igår var det ju stan med bästis J, jag köpte de två berlockerna, en t-shirt från GinaTricot och en stor ring från H&M. Visar de två sistnämnda imorgon tänkte jag, jag kommer ju att ha på mig tröjan då- förmodligen. Eller ja, det kommer jag. Och ringen också..
Nu ska jag krypa ner i soffan med senaste numret av FRIDA!
Puss & Kram,

Kommentarer till inlägget:
Postat av: Andréa

Jag har den röda skon med, superfina!

2009-05-16 @ 12:38:52
URL: http://andreaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0