Musiktips #10

Hej!
Fullt upp hela dagen. Först skola med tråkiga lektioner, övade lite på lunchrasten, sen drog jag hem. Åt lite mat, packade ihop och gick till tåget. Motionssimmade 20 längder och sen åkte jag hem för att fira min 19- åriga systers födelsedag. 19 år, det låter så mycket!

Tänkte lägga in dagens musiktips idag också, men först tänkte jag berätta att jag köpta gladiator-sandalerna på Kappahl idag för mitt presentkort. Ska visa dem imorgon tänkte jag. Det var också någon som undrade om jag kunde lägga upp bilden på blomman, svaret är nej. Jag visar inte mina teckningar i bloggen- vanligtvis inte. Någon gång kanske det dyker upp något, men det är för personligt. Tyvärr.

Dagens Musiktips:

We´re in heaven slow version.
Puss & Kram,

Kommentarer till inlägget:

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0