Mitt armband

Mitt fina Thomas Sabo-armband som jag lovade att ta kort på:)





Hallå!
Här kom ju äntligen det utlovande armbandet på bild- Thomas Sabo Charm Club. Jag skulle ju egentligen ha fotat det när min trasiga berlock kommit hem, men ja, jag orkade inte vänta och det var ett sånt bra ljus utomhus. Men det blir väl såklart några kort när den svarta skon kommit hem också.

Ikväll blir det en härlig tv-kväll, först Robinsson 2009 och sedan direkt efter det så blir det nog att titta på Melodifestivalen en stund, det är ju ändå ESC 2009 idag! Men jag ska i alla fall se Malena uppträda, äen om det är mitt under Örådet, det struntar jag i! :)

Puss & Kram,

Kommentarer till inlägget:
Postat av: Johannes Schander

Thomas Sabo gör verklgien grymma smycken! Den som säger annat har fel! Utan tvekan ^^

2009-05-19 @ 06:14:30
URL: http://schander.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0