Lite foto igen


Lumix Panasonic DMC-FS3 med Leica 1:2.8
Hejsan!
Blev ett litet foto idag igen, de hoppar in titt som tätt. Denna fotade jag faktiskt för ett ganska bra tag sedan, men jag vet inte varför jag inte har lagt upp den innan. Jag trodde verkligen helt bestämt att jag hade visat den, och sen börjar jag leta igenom arkiven för bilder och där finns den inte. Men nu finns den i alla fall. En riktig "ögongodisbit" att titta på! Jag älskar färgen på blomman, en försiktig blå..

Nu tror jag minsann att jag ska måla något fint, det var ett tag sedan nu. Måste hitta inspiration, och vet ni, nu har jag funnit den! Gör nog om blomman till svartvitt, det kan nog bli fint på pappret.
Puss & Kram,
 

Kommentarer till inlägget:
Postat av: Anonym

Kan du lägga upp blomman som du ritar när du e klar ? :)

2009-05-05 @ 16:06:18

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0