Konstiga vanor

Hej!
Tisdag idag, och med det innebär bad i Nässjö med J. Ska bli kul, det är en härlig känsla att simma runt i poolen, vattenet som sköljer runt hela kroppen, dessutom är det den skonsammaste träningen för knän och andra känsliga muskler. Så det blir nog jättebra. Leken efteråt är väl det roligaste, skälet till att man åker egentligen.

Nu knaprar jag på lite gott godis. pappa var i Tyskland igår och kom hem med ganska mycket godis om man säger så. Jag fick en hel packe med guld-centerchoklad, typ ett halvt kilo dumle och en fruit drops, jag tror att jag har ätit de där dropsen i 10 års tid nu. Det började när morfar åkte på resor till Estland, sedan har det varit en tradition att köpa en burk varje sommar när vi åker till gotland på båten. Har en liten konstig regel bara, jag måste köpa originalet, det finns ju både citron och cola. Men jag måste köpa dem normala, jag är nog inte så normal själv haha. Men dem är så goda!
Puss & Kram,

Kommentarer till inlägget:
Postat av: Anonym

hur många unika besökare har du om dan ? :D

2009-05-26 @ 22:42:00

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0