Idag kör jag H&M


Hallo!
Idag kör jag en riktig H&M-dag, allt är från H&M! Shortsen, linnet och koftan. Till och med underkläderna, haha. Jag har haft leggings på mig idag, men det var ganska varmt så dem tog jag av mig, men dem kom faktiskt från JC. Och skor förstås från DinSko. Annars- bara H&M. Ska jag köra Ginatricot imorgon eller vadå? Det skulle faktiskt funka, ljusa jeans, linne med knappar och korallfärgad bolero. Haha, nej :)

Jag har för fasiken sovit 5 timmar i natt, det är helt sjukt! Och jag känner mig inte ens trött, konstigt nog. Jag har alltid lika svårt att somna på söndagskvällarna, det kanske är vetskapen om att det är en ny vecka, och måndag förstås- igen. Eller äh, jag vet allvarligt talat inte. Men nåt är det ju som spökar i alla fall.. Om jag bara kunde lista ut vad det är!
Nu ska jag ner till teven och slå på kanal 3, Top Model 7 går varje vardag klockan 16.00. Roligt :)
Puss & Kram,

Kommentarer till inlägget:
Postat av: Leia

Snygga kläder! =)

2009-05-26 @ 11:50:30
URL: http://onlyforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0