Händelserik dag

Hejsan!
Idag har det varit en sådan där händelserik dag, fast ändå avslappnande. Jag har i alla fall inte ägnat ett öga åt läxor och prov, och det har varit så himla skönt! Jag började ju med att sova ut till halv nio, kolla lite på Sandor Slash Ida, åt frukost, kolla lite till på TV, och sen var det dags för lunch. Mamma kom hem från jobbet, och vi åkte in till stan, tog en fika på Ikea och lite sånt. Sedan blev det shopping på A6.
Jag kom hem med:
Vitt linne från JC
Svarta korta shorts från H&M
Superfina underkläder, H&M.
Men det visar jag imorgon.

Nu till något helt annat. Kommer ni ihåg kursen jag svamlade om imorse? Det kommer bli så sjukt kul, och det bästa av allt är att två till tjejer från klassen kom med, plus att vi kommer tjäna 960 kr! Håller på från måndag-torsdag. Senare på torsdags-eftermiddagen/kvällen åker jag nog till Öland med bästis, men det är inte helt klart ännu. Hoppas :)
Puss & Kram,

Kommentarer till inlägget:

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0