En riktig dålig..

Hej!
En riktigt dålig bloggdag har det verkligen varit idag. Har inte varit hemma sedan 8 imorse, nu kom jag hem för en timma sen. Först var det vanlig skoldag till halv ett, sen tog hela klassen tåget in till vårt studiebesök i Nässjö. Där var vi i ungefär drygt en timme.

Sedan drog jag, J och L till Smycka och lämnade in ännu en av mina Thomas Sabo- berlocker, jag blir allvarligt talat galen på dem! Den här gången var det min lilla palm som var syndaren, den smala stammen hade vikt sig så den såg jättekonstig ut. Jag har ingen aning om hur det gick till, men så blev det i alla fall. Hoppas att den är färdig fortare än den andra skon var. Hoppas på imorgon redan.
Sedan var det badhuset, simmade många längder idag! :)
Nu ska jag strax sjunka ner i soffan med en bok, snark, jag är supertrött, hektiskt dag!
Puss & Kram,

Kommentarer till inlägget:
Postat av: Anonym

kan inte du skriva namnen istället för bara, j och l ? hihi lite komlipilcerat bara att fatta annrs.. även om jag fattat att j e johanna ;)

2009-05-28 @ 20:56:17

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0