Elin goes rocker

Ni ville ju se mer bilder i bloggen, och här kommer 4 st!









Idag kör jag på jeans (upprullade med säkerhetsnålar) från JC, nya t-shirten från GinaTricot, smalt bälte och nya ringen från H&M och mitt Thomas Sabo-armband med masken, pumpsen, palmen och E:et. Plus ballerinas från Sophie/maxi.
Hallå!
Kände mig en aning skeptisk till dendär outfiten, jag menar, det är ju vår ute nu, och jag är klädd i tråkigt svart och grått. Det är tur att det finns fina smycken och bälten att piffa till en murrig outfit till. Så kan det ju bli lite roligare, förresten passar den röda pumpsen till trycket på t-shirten. Eller vad säger man. Ett par pumps. Två pumps. En... pump? Haha, nej jag har verkligen ingen aning, vad sjutton säger man?

Jag tror inte att jag berättade igår att min nya fina klocka gick i golvet när jag skulle upp till franska-salen längts upp i skolbyggnaden. Japp, det gjorde den. Knäppet har ju varit så sjukt löst och bara gått upp av sig själv, och lilla jag märkte ju förstås ingenting, utan jag tappade den i marmor-trappan. Jag kunde riktigt höra hur glaset sprack. Jag och Jennifer började rusa neråt, och jag fiskade upp dne så fort, men vad hjälpte det? Som tur var så hade mamam och jag planer på att åka in till stan imorgon, får lämna in den för reperation då.
Nu ska jag fördjupa mig i mina matteläxor, jag måste göra 3 stycken tills på tisdag. En idag, en imorgon och en på söndag. Sen blir det plugg till matteprovet på tisdag, suck.
Puss & Kram,

Kommentarer till inlägget:

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0