Det blir verklighet

Hej!
Nu närmar det sig verkligen med stormsteg. Jag har målat fransk manikyr nu i eftermiddag, och det blev jättefint. Ska sätta på glittriga nagelstenar imorgon och lacka ett lager glanslack över så att det sitter bra. Jag ska också bära korset in i kyrkan imorgon, är nervös för det där.. Det är ganska långt, jag vill ju inte snubbla eller slå det i taket längts ner i kyrkan. Sen är jag nervös för dramat också, plus specialgrejen.. Ja, det är svårt. Men det ska nog bli jättebra hoppas jag.

Jag ska försöka hinna med att blogga och ta en bild när jag är finklädd i min klänning och den fina boleron. Och skorna förstås. Jag kommer bli lite längre än jag egentligen är, men det gör inget. Killen jag ska gå ut ur kyrkan med är en bit längre än mig, så det är tur.
Ikväll blir det Robinsson 2009, och sedan "Se upp för dårarna". Love it!
Önska mig lycka till imorgon!
Puss & Kram,

Kommentarer till inlägget:

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0