Blomstrande blomster


Hejhej!
Tog ett fint kort på alla de miljarder blommor jag fick igår. Eller ja, 4 stycken men det var rejäla buketter. Först fick jag en jättesöt liten bukett med rosa rosor och några vita blommor från mamma och pappa, sen en rosenbukett (bilden) av morfar och mormor, en jättestor bukett med rosor och vita blommor och nåt mer av moster och ett rosenträd av min faster. Märks det att jag älskar rosor eller?

Angående smyckes-fotograferingen, jag ska gå ut och fotografera lite nu, jag tänkte att jag lägger upp bilderna imorgon innan jag åker in till stan med J. Men tyvärr inte Thomas Sabo-armbandet, berlocken med den lilla skon gick sönder i knäppen, eller ja, den var nog redan sönder. Men jag tar kort och lägger upp så fort vi har fixat en ny, jag lovar.
Nu ska jag äta, sedan gå ut och fota och sen blir det lite plugg.
Puss & Kram,

Kommentarer till inlägget:

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0