Betygssnack

Hallå!
Nu känner jag mig riktigt trött- verkligen helt utarbetad. Jag har säkert ernorma påsar under ögonen, haha. Tack och lov för smink. Usch, det har varit så mycket de här sista veckorna, speciellt skolan, liksom läxor, prov mm. Idag var det förhoppningsvis det sista matteprovet innan sommarlovet. Har snackat med en del lärare idag om betyg och så, i NO:n går det riktigt bra, jag kommer få både MVG i Teknik och Biologi. Så det känns ju kul! Sen har jag ju redan två MVG:n sen i höstas, franska och slöjd. Och sen kanske det blir i Svenska också, men det får vi se. 5 MVG redan nu, det är ju inte klokt egentligen! Jag har ju ett år till att förbättra mig ytterligare, troligen bild, idrott, kanske något av SO-ämnena och hemkunskap. Men det där är svårt att se hur det blir just nu.

Idag ska jag bara chilla lite, är ju ledig imorgon, torsdag och fredag! Tar nog en glass ikväll med bästis.
Puss & Kram,

Kommentarer till inlägget:

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0