Beauty-products


Hallå!
Idag tänkte jag visa er ett par av mina skönhetsprodukter som jag absolut inte skulle klara mig utan. Eller jo, det skulle jag väl, men ja, sånt man tycker är bra att ha då då. Badrosor, ett måste om man badar badkar en gång om halvåret eller så. Inpackning och en god duschgel= tummen upp. Deo som är skonsam mot huden. En bra BUS (brun utan sol)- produkt för oos som inte tål solen så bra. Plus lite fin nagelvård, en nagelförstärkare och ett härligt lack från Viva La Diva i färgen 104. Det satsar jag på i vår!
Puss & Kram,

Kommentarer till inlägget:
Postat av: Linnéa - fotobloggen.

Hej hej tösen, hälig blogg!

Spana gärna in min och lämna en åsikt!

Puss och kram.

2009-05-19 @ 14:12:58
URL: http://linneahaver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0