Ännu en hektisk dag

Hallo!
Det var varit en sjukt lång dag idag, jag är riktigt trött i huvud & kropp nu. Dagen började med ett besök på Brinellgymnasiet till klockan 2 ungefär. Vi fick lite olika information om de olika programmen, och det var jättekul och mycket bra att veta lite. Jag var väl mest uppmärksam på Naturvetenskaps-programmet och Samhällsprogrammen, det blir nog något av det som jag väljer. Eller Entreprenör kanske, men det var tyvärr ingen information om det. Lite synd. Men jag är inte så jätteinne på att gå på den skolan..
Ska försöka gå på lite öppet hus-visningar på andra skolor, jag vill ha valmöjligheter!

Idag har mamma och jag varit på marknaden i Jönköping också, alla affärer hade kläder mm utanför butikerna. Jag köpte ett svart linne på ginatricot med jättesnygg rygg, en bikini, också på ginatricot, och "Mirakel Kit" på Kicks. Nagelvård alltså :)
Puss & Kram,

Kommentarer till inlägget:

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0