4 frågor om mig

Här kommer den utlovade frågestunden.

1. Vad heter dina bästa kompisar?
Svar: Min allra bästa kompis heter Johanna, hon är bäst i hela världen. Sedan har jag också många andra bra kompisar, Louise, Jennifer, Sofia, Becka, Julia, Emelie, Madde, det finns hur många som helst att räkna upp! Jag älskar er alla <3

2.Har du pojkvän just nu?
Svar: Nej, inte just nu.

3.Du verkar inte ha nån hobby som du likosm tävlar i om du förstår, typ fotboll/simning/fridrott eller teater eller liknade och då undar jag, har du hållit på med nån hobby som du likosm visat upp?
Svar: När jag var yngre spelade jag mycket fotboll, träning matcher med mera, men sedan jag utvecklade gräspollen har jag tyvärr fått sluta. För ungefär 1-2 år sedan dansade jag mycket, Streetdance, Jazz mm, jag spelade teater och dansade i Jönköpings Teaterhus, så ja, jag var ganska aktiv.

4.Kan inte du berätta saker somm du vet man inte vet, typ såhär: detta vet visste du inte om elin, och typ berätta såhär konstiga vanor?
Svar: Jag vet inte riktigt om jag förstås frågorna men jag ska försöka. Ja, vad vet ni inte om mig.. I hela mitt liv har jag fått ge upp en dröm som jag vet aldrig kommer bli verklighet. Hästar, ridning. Det är liksom det jag lever för, jag vill hålla på med hästar och ridning jättemycket. Men det kan jag ju aldrig riktigt göra, på grund av min allergi.
Saker som ni inte vet om mig, hmmr.. Jag börjar ALDRIG skriva på första raden i ett block. ALDRIG. Jag har ganska många teckningar liggande, men det är inget jag visar här. Jag har sett alla One Tree Hill avsnitt som någonsing har visats/funnits. Alla.  Jag vill jättegärna bli riktigt blond. Jag kommer förmodligen bli 1.75 lång.. Räcker det så? :)
Puss & Kram,

Kommentarer till inlägget:
Postat av: Anonym

absolut, det var vekligen jättekul att du svarde på allt, tack ! =D

2009-05-09 @ 13:47:43
Postat av: emelie

:D <33

2009-05-09 @ 17:28:34

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0