Wet n Wild


Hej!

Ögonskuggan från Wet n Wild kom mamma hem med igår på kvällen. En supersnygg ögonskugga som går mot det grå hållet. Köpt i Ullared, ungefär 40 kr. Förut, för några år sedan, är det säkert många som kommer ihåg att man kunde köpa Wet n Wild´s produkter på H&M. Jag själv kommer inte ihåg det, jag använde förmodligen inte smink då. Men det hade varit bra om man hade kunnat köpa produkterna på H&M NU istället, tycker jag. Wet n Wild är bra!

Idag strålar verkligen solen utomhus, jätteskönt, och varmt är det dessutom. Om man nu kan kalla 3-4 plusgrader för varmt. Jag kommer ihåg när det var 11,8 minusgrader och jag åkte skidor i 1 timma. Det var riktigt härligt att riktigt känna hur den kalla klara luften andades in, det gjorde nästan ont. Så kände jag idag. Fast tvärtom då förstås. Då var det härligt att andas in vårluften.
Jag undrar:
- Är det för tidigt att börja använda skinnjacka? (:
Puss & Kram,

Kommentarer till inlägget:
Postat av: Ida

Nej då, de e inte förtidigt att använda skinnjacka jag började me de i Måndags ;)<3

2009-03-19 @ 21:57:03
URL: http://www.beautifulgirl.devote.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0