VILA, 280 balobas


Hej!
Nya jeansleggings från VILA, A6 Jönköping, 280 kr. Så himla fina, ljusgrå med dragkedjor nertill och fickor bak. Köpte dem i storlek S/M, de satt bäst, och mindre fanns inte. Tänk på en tjej som är lite större än magra jag, det kan inte vara så många som kan ha den storleken, men det fanns M/L också :)

Visst var de väl för fina? Blev kär direkt! På bilderna ser dem ut som att de är väldigt ljusgrå, men jag skulle nog säga ganska ljust gråa, men inte så gråa som det ser ut som. Invecklat, eller hur? Ja, förlåt för det, hehe.
I
KVÄLL så är det Familjen Annorlunda på 4:an klockan åtta, ett måste att se! Mellan kvart över fyra till kvart över sex pluggade jag matte, 2 timmar, herrejösses! Men nu ska jag få ett VG imorgon! Men jag vet att jag kommer att bli så besviken om jag bara får G eller G+. Men då har jag i alla fall försökt. Och det borde väl räcka, tyvärr så har jag alltid pressat mig själv med att få VG eller MVG på alla prov.. Jobbigt :(
Puss & Kram,

Kommentarer till inlägget:
Postat av: Anonym

fina ! :) går bara i sjuan men pressar mej själv också att få bra på alla prov och än så länge klarar jag mej men det e som om jag inte pallar mer om du fattar.. :(

2009-03-30 @ 20:47:15

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0