Curly Sue

 
Hej!
Känner mig typ som värsta Curly Suearen just nu. På bilden till vänzter är håret helt naturellt efter duschen, på bilden till höger är håret lockat med en locktång från BabyLiss (stavning). Det tog cirka en halvtimma att göra det eller något sådant, men visst blev det fint? Jag älskar korkskruvslockar! :)

Dagen har gått oerhört bra för att vara en måndag, som jag hatar, många kanske har insett det vid det här laget? Men alting har gått jättebra, först bild och bygga en lägenhet, JP:s och min blir jättesnygg, vi hoppas på ett högt betyg. Sedan var det dags för English, kollade på den där dåliga serien "Goal". Hatar den. Sen Franska, går riktigt bra nu, men vad sjutton, vad jag den enda som kom ihåg att vi hade läxa tills idag?

Lektion 3: NO: Frågade vad jag fick för betyg på min muntliga redovisning inför klassen, och jag kirrade ett MVG även i den redovisningen - Jag börjar visst bli grym på det där med att prata inför folk. Så dagen har gått riktigt bra, nu fattas bara ett fint betyg på mitt engelska-prov, sen har jag nästan klarat alla prov på MVG-nivå utom matten efter jullovet. Ska försöka nå upp till ett VG den här gången. Men det får vi se..

Japp, ikväll håller vi tummarna för laget som betyder mest- HV71 <3
Puss & Kram,

Kommentarer till inlägget:
Postat av: Anonym

det blev jättefint, har försäkt på mej det själv en gång, det gick.... SKITDÅLIGT haha.

2009-03-16 @ 19:55:49
Postat av: Anonym

shit vad fint det blev! :O :D men du, skulle inte du kunna ta ett kort på locktången du använde?:D skulle behöva ett tips på någon bra (ska köpa en ny snart)

2009-03-17 @ 20:41:39

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0