Bikini-säsong ?

Hejsan hejsan!
Vad har alla gjort en dag som denna torsdag? På min front har det inte hänt sådär jättemycket idag, en helt vanlig dag ungefär.. Typ, man går upp, klär på sig, äter frukost, går till skolan, kommer hem, äter middag, gör läxor osv.

Idag tänkte jag tipsa om lite coola badkläder H&M har fått in på hemsidan nu på senaste:

 
 
Yes, yes, här ser ni mina självklara favoriter inför bikini-säsongen:
1.
Nummer ett är en starkt cerise bandeu-bh med knyt i nacken och glittriga paljetter! Sjukt snygg :)
2. Nummer två i sällskapet är en lila bikini med vita små prickar och virkad spetskant. Supersöt, gärna med ett par svarta bikini-trosor till, med underdelen som hör till tror jag att det blir för mycket!
3. Nummer tre är en bikini med brunt i grundfärg, kryddad med rosa/gula/lila blommor. Supersnygg!
4. Den sista är en bandeu-bh med vita och svarta ränder, inslag av guld lite varstans. Me like :)

Japp, detta var mina självklara favoriter i sommar. Någon av dessa kommer säkert att införskaffas inför bad-säsongen. Är ganska sugen på den första.. :)
Puss & Kram,

Kommentarer till inlägget:
Postat av: Anonym

den svartvit randiga var jävligt snygg !

2009-03-05 @ 19:10:27

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0