Ursäkta, jag stör mig på dig!


Hej.
Okej, den här killen, (eller tjejen för all del!) har stört mig på sista tiden. Jag brukar alltid kolla ut genom fönstret för att få lite inspiration till vad jag ska skriva om, och varenda gång fastnar blicken på den här saken. Varenda gång! Det börjar kännas lite irriterande. Den sitter fastklämd mellan fönstret och den vita brädan, utifrån! Jag blir galen, jag vill bara ha bort *piiiip* skapet.
Dude, jag stör mig på dig!

Om vi skall gå tillbaka till den lite mer sociala världen, utan den där jobbiga halva flugan som sitter inkilad precis där jag alltid vänder blicken åt, idag är det i alla fall söndag. Whick means sista dagen på veckan, imorgon börjar en ny härlig (!) vecka, med skola, läxor, kompisar, hm, ja allt en tonåring gör. Typ. På torsdag har vi i alla fall en sådan där studie-dag, eller pedagogisk lärodag eller vad sjutton det heter. Konstigt, än har jag aldrig märkt någon skillnad på skolarbetet efter dem där dagarna, jag har mina tvivel om att lärarna verkligen sitter och planerar..

MEN, misstolka mig ej, jag tycker ändå om de där dagarna, även om det knappast sker en drastiksk förändring efteråt. På torsdag drar jag nog till stan en sväng, måste ju ta mig i kragen och försöka köpa dem där skorna! :)

Puss& Kram,

Kommentarer till inlägget:

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0