Träning idag!

Hejsan.

Idag är det lovely tisdag, which means bad med J. Tåget går om cirka en halvtimma. Jag ska packa ner det sista och sen dra till tåget.
Jag visade ju en svart kofta igår jag beställde från H&M, denne ändrades senare på kvällen till en grön. Tyckte att den var lite vårigare och fräschare!

Sen ska jag även passa på att visa ett par andra snygga skor jag har hittat på DinSko. Ganska lika dem tre jag visade för några dagar sedan, bara ännu mer gympasko-aktig. Så dem kommer att visas här nedanför. I eftermiddag har jag gjort färdigt en muntlig redovisning i svenskan, och igår så höll jag min föreläsning om hjulet inför hela klassen framme vid tavlan. Inte så lite modigt, eller hur? Jag har aldrig någonsin haft någon rädsla för att prata inför andra, tvärtom däremot. Så det gick kanon! :)
Nu ska jag packa det sista..


299 kr hos DinSko! :)

Puss & Kram,

Kommentarer till inlägget:

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0