Today, I´m wearing this








Hejsan!
Idag har jag på mig: Jeans från GinaTricot, svart kofta från H&M, svart linne från JC och halsbandet är mammas. Det heter Pears for Girls.
Har jag nämnt att jag älskar det där halsbandet? Det är så fint, det lånar jag ganska ofta faktiskt. Det var ett tag sedan jag la ut en outfit, så idag ploppade det upp en. Tyckte att det blev ganska fint..  

Fotot som ni ser längst ner är från igår, om någon observant ser att jag inte har samma öronhängen som jag hade idag. Där har ni svaret. Några av er läsare tycker att skorna ni såg längst ner var finast, att det skulle passa till mitt utseende, osv. Det är faktiskt dem skorna jag är MINST inne på.. Jag kan väl bara säga att jag inte har samma smak som mina läsare, eller? Ja, hörs mer ikväll.

Puss & Kram,

Kommentarer till inlägget:
Postat av: Anonym

neej;)dem skulla passa perfa på dej plaease den lägst ner e så rätt, i promise.. fast asså det där med att vi itne har samma smak så jag såklart hålla med, smaken e som baken:P ta dem du tycker mest om.. go girl



ps:vilka e du inne på da ?:D

2009-03-11 @ 21:39:43

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0